Veids, kā tiek izvirzīti mērķi un uzdevumi...
Esiet sveicināts "Ideju kabatā"
Runājošā siena ,,Grāmata”
Runājošā siena izveidota grāmatas formā, jo mēneša laikā bērni veido savu grāmatiņu ar saviem darbiem un apskatītajām profesijām, fotogrāfijām no aktivitātēm, kurās piedalās. Mēneša noslēgumā
Centriņu puķe
Mērķis: Attīstīt lasītprasmi, redzes uztveri, redzes atmiņu, bērna tēlaino domāšanu un valodu. Nepieciešamie materiāli: Laminēta personalizēta puķe, laminētas medaļas ar vārdiem un lipekļi. Norise: Puķe
Izvērtējuma plauksta
Mērķis: Izvērtēt savu paveikto darbu. Palīdzēt apgūt skaitīšanu no 1 līdz 5. Nepieciešamie materiāli:Izdrukāta rokas plauksta ar bērna vārdu, uzlīmes. Norise. Pēc darba pabeigšanas centros,
Magnētiskie groziņi
Mērķis: Sasaistīt kvantitāti ar simbolu, ieviest simbolu secīgumu, redzes uztveri, redzes atmiņu, bērna tēlaino domāšanu . Nepieciešamie materiāli: Magnētiskā tāfele, dažādas magnētiskas formas, kas izgrieztas
Kas tas ir?
Mērķis: Attīstīt lasītprasmi, redzes uztveri, redzes atmiņu, bērna tēlaino domāšanu un palielināt vārdu krājumu. Nepieciešamie materiāli: Laminēti vārdi ar piktogrammām, intervētāja soma (kartona kastīte, aukla,
Dežurantu nedēļas vilcieniņš
Mērķis: Uzņemties atbildību par grupas biedriem un tīrību kopīgajās telpās, atpazīt savu vārdu, redzes uztveri, redzes atmiņu. Nepieciešamie materiāli: Laminēts nedēļas vilciens, bērnu bildes (2 eksemplāri