Kāds ir mans burtiņš?
Mērķis.Paplašināt vārdu krājumu. Atpazīt un izšķirt skaņas, saklausīt skaņu vārda sākumā. Iepazīt skaņai atbilstošu simbolu – lielo un mazo burtu. Nepieciešamie materiāli.Sērkociņu kastes, attēli, lielo un mazo burtu attēli. Norise.Uz
,, Dzīvie burtiņi. ”
Mērķis. Paplašināt vārdu krājumu. Iepazīt skaņai atbilstošu simbolu, izmantojot trīs sajūtas – redzi, dzirdi, tausti, kā arī muskuļu atmiņu. Veicināt izpratni par zilbju veidošanos. Nepieciešamie materiāli. No kartona pagatavo kastītes
Burtu zieds.
Mērķis. Veicināt izpratni par zilbju veidošanos. Nepieciešamie materiāli. Ielaminēts zieds ar patskaņiem, aukla, pērlītes, laminēti burti, lipeklis. Norise. Zieda vidū ieliek līdzskani. No līdzskaņa velk pērlīti skaļi izrunājot to (piem.,
Zināšanu pārbaude
Mērķis: attīstīt lasītprasmi, redzes uztveri, bērniem interesantā veidā skolotājs pārbauda bērna zināšanas, lai plānotu turpmāko mācību procesu, individuālo pieeju. Nepieciešamie materiāli: Zinātnieks ar izgrieztu binokļa lēcu, kurš ir ielaminēts. Ielaminēts
Labo darbu zaķis (Refleksijas daļa)
Mērķis: attīstīt lasītprasmi, redzes atmiņu, pozitīvu motīvu veidošanai- velmei mācīties. Nepieciešamie materiāli: plastmasas caurspīdīgs zaķis – krājkase, papīrs, rakstāmpiederums. Norise: Skolotāja dienas beigās jautā katram bērnam, ko šodien bērns darīja,
Vārdu dīķis
Mērķis: attīstīt lasītprasmi, redzes uztveri, redzes atmiņu, attīstīt sīko motoriku jeb roku pirkstiņus. Šī didaktiskā spēle mērķēta attīstīt tausti, pincetes veida tvērienu, roku veiklību, mērķtiecību. Vingrinot sīko motoriku, tas ļauj