
Reljefs.
Mērķis.Vizuāli iepazīt Zemes reljefu un tā īpatnības. Nepieciešamie materiāli.Plastmasas trauks, vieglais plastilīns, mēģene, pipetes, ūdens, etiķis, soda, sarkanā pārtikas krāsa, ielaminētas kartiņas ar vārdiem: kalns, līdzenums, ezers. Norise.No vieglā plastilīna

Krāsainā pasaule.
Mērķis.Spēt vizuāli atšķirt krāsas. Veidot izpratni par krāsu dažādību. Attīstīt acs-rokas koordināciju. Trenēt sīko motoriku. Nepieciešamie materiāli.Laminētas krāsu kartiņas: lielās – viens eksemplārs, mazās- tik eksemplāru, cik bērnu grupiņā. Norise:Skolotāja

Ciparu ripas.
Mērķis.Palīdzēt apgūt skaitīšanu no 1 līdz 5. Sasaistīt kvantitāti ar simbolu, ieviest simbolu secīgumu. Mācīties no galvas secīgu skaitļu rindu. Nepieciešamie materiāli.Koka ripas, putuplasta cipari, pērlīšu stienīši, dažādi dabas materiāli.

Cimdu pāris.
Mērķis.Palīdzēt apgūt skaitīšanu no 1 līdz 5. Sasaistīt kvantitāti ar simbolu, ieviest simbolu secīgumu. Mācīties no galvas secīgu skaitļu rindu. Nepieciešamie materiāli.Ielaminēti cimdu pāri, metāla stieplīte, pērlītes. Norise.Bērni atrod katram

Ciparu kastītes.
Mērķis.Palīdzēt apgūt skaitīšanu no 1 līdz 5. Sasaistīt kvantitāti ar simbolu. Nepieciešamie materiāli.Sērkociņu kastītes ar uzlīmētiem cipariem, pogas. Norise:Bērni ieliek kastītē tik pogu, cik ir norādīts uz kastītes vāciņa.

Magnētiskā Zemeslode.
Mērķis.Palīdzēt bērnam izprast, kāpēc cilvēki nenokrīt no Zemes. Nepieciešamie materiāli.Magnētiskā plāksne, akrila krāsas, metāla matu spraudes, uz papīra uzzīmēti cilvēciņi, līme. Norise.Uz magnētiskās plāksnes uzzīmē Zemeslodi. Uz matu spraudēm uzlīmē